Zwariowany tydzień ..

Hello! c:
Ten post będzie dłuższym od innych , dlatego gdyż opiszę w nim :
1.Bal szóstoklasisty.
2.Spotkanie u Oli .
3.Wyjazd na działeczkę.

1.Bal szóstoklasisty wypadł super . Chociaż na początku nic się nie działo to i tak potem rozkręciła się zabawa :)) .Polonez zatańczyliśmy perfekcyjnie , nikt się nie pomylił . Wszyscy rodzice stojący po bokach patrzyli się na nas a każdy zestresowany i tak dał radę . Szczerze mówiąc cała się trzęsłam i cały czas pytałam się partnera o układ bo z nerwów zapomniałam :D
Tutaj parę moich foteczek robionych telefonem , jak mi się uda znaleźć USB od aparatu to prześle wam zdjęcia jak tańczyliśmy poloneza ;))




2.W czwartek bal zakończył się o godzinie 21 a zanim wróciłam do domu było po godzinie 22 dlatego postanowiłam następnego dnia nie iść do szkoły i spędziłam ten dzień u Oli c: . Siedziałyśmy na jej laptopie robiłyśmy sobie zdjęcia i nagrywałyśmy filmiki . Zdjęcia wam mogę pokazać ale filmiku chyba nie chcecie haha :D 


3.W piątek wieczorem pojechałam razem z rodziną na działkę . Spędziliśmy tam cały weeken-d i było nawet fajnie . Cisza była najfajniejszym elementem tego wyjazdu a najgorszym KOMARY zabiłabym je wszystkie gdybym mogła! Cała jestem pogryziona i cała w strupach :c
Żadnych ciekawych zdjęć tam nie zrobiłam dlatego gdyż nie miałam żadnego aparatu tylko telefon . Ciocia miała lustrzankę ale musiałaby mi przesłać zdjęcia o co ją poproszę .Jak mi prześle to wam pokaże :))


Razem z siostrą <3

ZOSTAŁY 3 DNI DO WAKACJI ! CIESZĘ SIĘ Z TEGO OGROMNIEE! -http://wakacje.wiktor.be/



5 komentarzy:

  1. Śliczną miałaś sukienkę C;

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszysz się?! Ja się raczej nie cieszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia! :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń