Muzyka .

Hei!
Piszę dopiero teraz posta dlatego gdyż chciałabym abyście trochę od poczęli .Nie chciałam was zarzucać następnymi i być może nie ciekawymi notkami .Kiedy nie piszę ich zastanawiam się o czym napisać kolejną i dosyć ciekawą . Jest takie powiedzenie - "co za dużo to nie zdrowo" i ja się do niego odwołuje . Po długich namyśleniach stwierdziłam że notka będzie o Muzyce której słucham . Tak jak pisałam w 25 faktach o mnie UWIELBIAM SŁUCHAĆ MUZYKI ! . Każdy na pewno z was jak słucha muzyki myśli o czymś co było kiedyś jest teraz i będzie w przyszłości . U mnie na liście jest parę takich piosenek:

Birdy-people help the people , skinny love,without a word



























James arthur-Impossible















Rafał Brzozowski - za mały świat















liber feat.Natalia Szroeder-Nie patrze w dół















Jutro też nie napiszę notki ale z innego względu  . Jest bal szóstoklasisty :))
Mam jeszcze takie małe pytanko . Zastanawiałam się nad filmikiem , co o tym myślicie? jak wam się podoba pomysł to piszcie w komentarzach tytuł filmiku ;))

2 komentarze:

  1. Tytuł filmu to....:
    "otwieram wino ze swoją dziewczyną"
    Hahah, może być? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog z pewnością zostanę na dłużej ! + zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń