Marzenia ..

Heii!
Na początek chciałam was bardzo przeprosić za to że przez ostatnie 3 dni nie pojawiła się żadna nowa notka no ale nie miałam czasu . Cały dzień nauka,nauka i jeszcze raz nauka ;/// , no ale dzisiaj postaram się to nadrobić. Po pierwsze DZIĘKUJE BARDZO za te ponad 2,200 wyświetleń <33 . Kiedy widzę taką liczbę od razu pojawia się uśmiech na twarzy i wtedy mam pewność że to co robię ma sens , a także ludzie czytają mojego bloga :)). Dobra to może teraz powiem dlaczego taki tytuł posta . Każdy z nas ma jakieś marzenia i ja postanowiłam że wyjawię wam parę swoich . Morze na początku zacznijmy od tego co to są marzenia ? i czy są one nam potrzebne.Marzenie jest czymś czego pragniemy i chcemy to spełnić , są to nasze skarby.Aby je spełnić musimy dążyć w tym celu  . Wielu ludzi mówi sobie gdy czegoś pragnie - "Niespełnione marzenia'' .. Wtedy zadaje sobie pytanie dlaczego? Gdy człowiek nie wierzy w swoje możliwości to na pewno tych marzeń nie spełni . Właśnie dlatego trzeba dążyć w tym celu . Moim zdaniem i na pewno większości z was marzenia są nam potrzebne dlatego gdyż dostarczają one pozytywnych emocji i pozwalają "potęgować" takie uczucie jak szczęście . Może przedstawię wam parę moich marzeń . Moim chyba największym marzeniem jest pojechać i zamieszkać w PARYŻU KOCHAM TĄ STOLICĘ <33
Drugim marzeniem jest zobaczenie mojej obecnej klasy w całym składzie za 10 lat *.*
i ostatnim umrzeć szczęśliwie. 
A jak tam u was?,macie także jakieś marzenia? . Liczyliście dni do wakacji gdy mnie nie było ? -http://wakacje.wiktor.be/





1 komentarz:

  1. Moje Marzenia:
    1.Studiowac w Londynie
    2. Miec 2 dzieci
    3. Przystonjny maz tez by sie przydal
    4. Umrzec w sposob "naturalny"

    OdpowiedzUsuń