Bal szóstoklasisty + zakończenie roku szkolnego ..

Heii! :))
Ta notka myślę że będzie trochę ciekawsza gdyż opowiem trochę o balu i zakończeniu roku . Bal dokładnie ma się odbyć 20 czerwca za 1,5 tygodnia . Czy się denerwuje? Nie , stres na pewno będzie mi towarzyszył 20 czerwca  i myślę że będzie on chyba największy bo tańczę w pierwszej parze :P . Tańczenie w pierwszej parze jest fajną sprawą no ale jak się pomylę to co będzie? wtedy wszyscy się pomylą i wyjdzie beznadzieja . Każda klasa tańczy oddzielnie i ma inny układ . Ja jestem w klasie 6a i tańczymy jako pierwsi . Po nas chyba 6b i na koniec 6c :)) . Co do fryzury to się zastanawiam .. Jak myślicie kok , czy rozpuszczone ? Połowa mówi że kok a druga że rozpuszczone . Już sama nie wiem co mam robić .. Jeszcze w tym tygodniu wybieram się po małe drobiazgi takie jak jakaś biżuteria no i buty . Sukienkę mam już za sobą .. No ale pokaże ją wam dopiero po balu :**.Teraz trochę o zakończeniu roku . Jak wiecie idę do gimnazjum i nasza szkoła jak co roku organizuje przedstawienia , jednak w tym roku wezmę w nim udział !! :D .Jeszcze mi zaproponowano śpiewanie ale chyba nie przyjmę tej propozycji . Haha ;)) . Scenariusz opowiada o rejsie statkiem . Dokładnie nie czytałam tego tekstu no ale pani coś tam mówiła .. Zakończenie jest 27 czerwca po południu i wtedy chyba jest przedstawienie więc trzeba powoli się już uczyć roli :)) .
                      A jak tam u was ? Szykują się jakieś przedstawienia na koniec roku który nastąpi dokładnie za 16 dni- http://wakacje.wiktor.be/ .. Jak szybko leci ten czas . Dopiero co było 21 dni :P.. 

3 komentarze:

  1. Oh... Pamietam u nas bal 6-klasistow <3 :D ZA rok gimnazjalny mnie czeka :P Pzodrawiam, bardzo ladny blog :*

    sali-pno.blogspot.com

    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwujemy? jesli tak to zaobserwuj, a w komentarzu wspomnij, ze obserwujesz, a ja zrobie to samo :) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam bal szóstoklasistów 2 lata temu, niestety u mnie była to klapa, bo byłam jak zombie ze względu gorączki :C

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń