Puszyste włosy ..

Yo! :))
Ten pościk będzie dotyczył włosów . Dlaczego akurat puszystych ? Będzie on dotyczył takich włosów a nie innych ze względu na to że ja takie mam co mi się bardzo nie podoba -,- . Moje włosy są okropne . Są za krótkie , za ciemne i za PUSZYSTE . Jednym słowem ich NIE CIERPIĘ I NIE NA WIDZĘ -,- . Większości z was może się wydawać że są one proste i wogg. Ale tak nie jest .Po umyciu mam z nimi problem . Nie mogę ich rozczesać a rano budzę się z Afro na głowie :P 
Jak mi nie wierzycie to sami zobaczcie ..


Jeszcze tylko małe przypomnienie . Mianowicie za ...17 dni nastąpi KONIEC ROKU SZKOLNEGO !-http://wakacje.wiktor.be/ .Na reszcie :)) . Jutrzejsza notka myślę że będzie trochę ciekawsza , gdyż napiszę trochę o balu szóstoklasisty jak będzie on wyglądał i o zakończeniu roku szkolnego .Powiem wam na dzisiaj tylko tyle że gram w przedstawieniu !!! :)) 
Do jutra ! :))

5 komentarzy:

  1. oj masz bardzo fajne włosy kochana ;*

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne włosy zapraszam :) iza-izuu.blogspot.com jeśli ci się spodoba mój blog zostaw po sobie ślad może zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałaś moje włosy?!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne włoski ♥ ;))))
    zaobserwujesz?
    julietsbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna jesteś :)
    Obserwuję i liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    boisz się prawdy?krwi? a może ludzi szczerych lub "innych"? nawet nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń