Moja karnacja ..

Hello! :))
Dzisiejszy dzień jakoś szczególnie nie wyróżniał się od innych , więc nie będę nic pisała konkretnego bo był taki sobie ;// . Może to przez pogodę albo ciągłe uczenie się .. No ale post nie będzie dotyczył dzisiejszego dnia tylko mojej karnacji . Dlaczego akurat taki post ? Wielu ludzi zadaje mi pytanie czy jestem z polski , czy jestem cyganką . Moim zdaniem jestem blada ;cc . Chciałabym być ciemniejsza dlatego uwielbiam się OPALAĆ ! Mogę całymi dniami siedzieć i to robić . Jedną z gwiazd której karnacja i wygląd podoba mi się najbardziej jest :
Vanessa hudgens 

Selena Gomez

Zendaya Coleman 
A co do karnacji to każdy z was będzie miał okazję stać się ciemniejszym w WAKACJE! które rozpoczną się za 18 dni-http://wakacje.wiktor.be/ To mi przynajmniej poprawiło trochę humor c; 
A wy co sądzicie o tego typu karnacji ? :))

1 komentarz:

  1. Ja również chciałabym mieć ciemniejszą karnację. Ale jestem blaada:(

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń