"Miło było ale się skończyło"


Hejo.
Długo mnie tu nie było..Tak na prawdę do napisania tej notki zachęciła mnie moja przyjaciółka . Gdyby nie ona nie napisałabym jej .Dlaczego? Prowadzenie bloga jest bardzo fajną i miłą rzeczą , ale żeby to robić trzeba być motywowanym przez ludzi którzy wchodzą , patrzą i obserwują . Nie dawno was chwaliłam za tak dużą liczbę wyświetleń i jeszcze raz wam za nią dziękuje . Ale co z obserwatorami ? liczba -14 ciągle stoi w miejscu . Bardzo mi przykro z tego powodu .. Staram się jak mogę ale przez jakieś ostatnie 2,3 tygodnie wszystkiego mi się odechciało . Coraz mniej komentarzy a o liczbie obserwatorów to nie będę już znowu wspominać . Szczerze mówiąc myślałam nad usunięciem tego bloga . Co wy na to ? Myślę że was to nawet nie obchodzi ani trochę bo i tak połowa z was tego nie przeczyta i nie zostawi po sobie żadnego śladu . Chciałabym aby to się zmieniło ! Pomożecie mi ? błagam was o to bardzo! Ja też wszystko spróbuje tu zmienić . Będę dodawać codziennie notki , zmienię wygląd bloga , zmienię muzykę na blogu , będę wstawiać więcej zdjęć , filmiki , a także pisać coś o modzie .. Trochę się rozpisałam z tym dlatego przejdźmy już do wyjaśnienia tytułu posta .

"Miło było ale się skończyło"- Może nie koniecznie tak bardzo miło ale było dosyć sporo miłych wspomnień z tymi osobami . Jak się domyślacie mówię o mojej klasie .. byłej klasie :c . Zakończenie roku wypadło beznadziejnie.Mówię tu o tysiącu łez które się polało . Wszyscy płakali i na prawdę nie było to miłe uczucie .. Tak jak pisałam wcześniej moim jednym z największych marzeń jest - "zobaczenie mojej obecnej klasy w całym składzie za 10 lat " Czy to się spełni ? Wątpie..Każdy o każdym zapomni znajdzie innych przyjaciół i za 3 lata będzie znowu się żegnał z innymi ludźmi .

Przedstawienie-



Rozdanie świadectw -

Kocham was <33

Dzisiaj dostałam wyniki do którego gimnazjum się dostałam . Jest to gimnazjum nr.1 im.Roberta Schumana.Zdałam do klasy dwujęzycznej polsko-angielskiej .Idę tam z Zuzią . To jest pocieszenie <33
Jeszcze z tego co pamiętam obiecywałam wam zdjęcia z balu ..





Nasz tort.

To na tyle . Myślę że uzupełniłam zaległości i postaram się aby ich więcej już nie było . Pomóżcie mi ..



2 komentarze:

  1. Ja o Tobie nigdy nie zapomnę... Wiktoria, kocham Cie, pamiętaj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie <33Obserwacja za obserwację ? Jeżeli tak to daj znać na moim blogu.

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń