Nowa Koszula c;

Hei! :))
Tak jak się domyślacie z tytułu posta będzie on dotyczył nowo zakupionej koszuli .Wczoraj po lekcjach postanowiłam jakoś spędzić przyjemnie tę końcówkę dnia i wybrałam się na drobne zakupy . Kupiłam Koszulę i Sukienkę , ale post będzie dotyczył tylko Koszuli o sukience opowiem jutro :)) . Jednak są minusy tej bluzki . Niestety ale będę musiała chyba ją wymienić ;c.Jest pozaciągana , trochę za duża i guziki się pozdzierał , wprawdzie nic dziwnego jak są plastikowe -,- . Ale koszula jest ogólnie bardzo fajna i stylowa . Co ja zresztą będę mówić sami zobaczcie ;))





I co sądzicie ? , podoba się ? 


4 komentarze:

  1. Looool. Wika, kochanie dziś byłam też w teranovie i miałam sobie kupić tą samą koszulę. Mamy farta. xd Byśmy się kłóciły. Na szczęście wszystkie co zostały były dziurawe i zdecydowałam się na taka czarną za 60 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... nie czarną, a białą xd. Zapomniałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta koszula :)

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń