Jednym słowem udany dzień :))

Witajcie!! ;))
Ja wpadłam tylko na chwilę , gdyż muszę się jeszcze uczyć do historii.No co będę mówić ... Dzień uważam za udany gdyż po lekcjach mile spędziłam czas z przyjaciółką . Tak jak mówiłam zbyt długo nie na cieszyłam się z nowo zakupionej koszuli gdyż ją zwróciłam i wybrałam sobie inną bluzkę :) . Mam nadzieję że z tej bluzki będę zadowolona i jej nie zwrócę po 2 dniach . Po wyjściu ze sklepu wpadłam na pomysł żebyśmy poszły na lody , no i tak się stało . Kupiłyśmy 1 litrowe pudełko lodów i się nim delektowałyśmy , no ale same lody to nic , więc genialna ja wpadłam na pomysł jedzenia ich z czekoladą .. Po zjedzeniu tych lodów i tej czekolady ledwo co wstałam -,- . Czyli jednym słowem się na jadłam :D . Jednak Zuzia potem szybko musiała iść na angielski a ja do domu , no i tak minął cały dzień :)) . Nie mam żadnych zdjęć ale jutro postaram się wstawić zdjęcia nowej bluzki oraz sukienki .. A tak w ogóle dziękuje Ci Zuziu za ten dzień <3 . Był megaa!
















A jak wam minął dzień ? :))

3 komentarze:

  1. Miłej nauki! Fajnie, że miałaś udany dzień ; )
    Czekam na zdjęcia bluzki ^.^

    obserwuję ;3
    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. EH, ja też muszę się uczyć ;c

    Obserwuję i liczę na rewanż ^^
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się ucze :) Przyjdź jutro w sukience :)

    OdpowiedzUsuń