Wakacje tuż tuż .. + Nowy projekt

Hejj! :))
Przepraszam że wczoraj nie wstawiłam obiecanych zdjęć nowej bluzki oraz sukienki ale nie miałam czasu . Znowu musiałam się uczyć do testu , tylko tym razem z Języka Polskiego .. No ale trzeba teraz się przyłożyć bo zaraz KONIEC ROKU , oceny , świadectwo no i nowa szkołaa ;)) Czy się ciesze ? No nie wiem . Z jednej strony nowa szkoła , inne środowisko i wgl.. Jednak jest jedyny i chyba najważniejszy powód przez który chyba każdy nie chce opuszczać szkoły podstawowej KLASA. Ten  kto opuszcza tę szkołę może się liczyć z tym że już więcej nie zobaczy osób z klasy ( tego się boje najbardziej ) ;cc No ale mam nadzieję że w jakiś sposób będziemy jeszcze utrzymywać kontakt na przykład przez facebook-a . Dobra to może teraz opowiem dlaczego mnie skusiło do napisania notki o wakacjach... Zaglądając na czyjeś blogi każdy opowiadał coś o wakacjach i ja też postanowiłam to zrobić :)) .. Jednak moje wakacje nie będą takie kolorowe jak wasze . Będę miała operację i całe wakacje nogę w gipsie ;// no ale to już moja sprawa , nie będę wnikać :) . Chciałabym z wami zrealizować projekt pod tytułem "Wakacje tuż tuż .. " Będzie on polegał na odliczaniu dni do wakacji . Każdego dnia będę wstawiała link , a w nim będzie  liczba dni do końca roku szkolnego. Jenak będzie on liczony  z weekend-ami. To co zaczynamy ? Do końca roku szkolnego pozostało nam dokładnie 19 dni . Jednak są osoby młodsze które kończą rok szkolny dzień później czyli 27 czerwca . Te osoby mają 20 dni do końca roku szkolnego .. 
Oto link - http://wakacje.wiktor.be/
I co odliczacie ? Ja właśnie zaczęłam :))
Dobra to teraz szybciutko prześle wam zdjęcia bluzki i sukienki ;)
HOPE-NADZIEJA 

To by było na tyle . Do zobaczenia jutro :))

7 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka i sukienka.
    Odliczam razem z tobą dni do wakacji! ;D

    fire-hove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranka ;3


    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu.

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka, Zaobserwowałam twój blog :) Liczę na rewanż, nie dawno zaczęłyśmy prowadzić bloga. Zapraszam do nas :) /chocolate

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka. ;) I blog tez super.
    Mam pytanie kto robił ci grafikę na blogu.? -Odpisz na mój e-mail. agusiaaaa.17@gmail.com

    Obserwuję.-Liczę na rewanżyk. ;)
    Pozdrawiam.

    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też już się nie mogę doczekać wakacji :)

    zapraszam do mnie na konkurs niespodziankę :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska bluzka oraz bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń