Czwartek,piątek,sobota,niedziela no i dzisiejszy dzień ..

Witajciee! :)Ta notka będzie trochę dłuższą od pozostałych , gdyż opowiem wam co się działo przez ostatnie 5 dni . Uwierzcie mi było tego dużoooo :D . Może zacznijmy od obiecanych zdjęć z Mazowsza ;))


                               


Kocham to zdjęcie *-*




jakie nieogaryy :P


No dobra to może teraz opowiem co się działo w czwartek przed wyjazdem :D
Jak każdy wie w czwartek było święto zwane Bożym Ciałem i wszystko było zamknięte . No ale Starówka nie była . Razem z koleżankami postanowiłam jakoś aktywnie spędzić czwartek i wybrałyśmy się na Starówkę gdzie było chyba 9737362580 ludzi ..
Oczywiście nie zapomniałam o was i porobiłam foteczkii :))

Starówka ..



Pandaa *-*
No i został nam tylko do opisania dzisiejszy dzień .. Nic szczególnego się nie działo oprócz tego że nie mieliśmy wf-u i robiłyśmy sobie z dziewczynami w tym czasie zdjęcia :P
Na razie wstawię tylko Zuzi (mojej przyjaciółki) zdjęcia . Były najciekawsze :D


To zdjęcie mnie trochę przeraża :P 
No i na reszcie koniec . Przepraszam że zamęczyłam was tyloma zdjęciami no ale obiecałam .. :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz