Było i minęło ..

Hei,Hei! :))
Tak jak mówiłam razem z dziewczynami wybrałyśmy się na Mazowsze,zajęłyśmy 2 miejsce i jestem z nas bardzo dumna . Mimo zmęczenia i bólu walczyłyśmy do końca .Tak naprawdę miałyśmy szansę na złoty medal , no ale przeciwnej drużynie się lepiej powiodło ;) . Spałyśmy w szkole na pontonach :D , było super ! (dużo śmiechu,zabawy no i pójście spać o 3:00 nad ranem ) . Zrobiłam bardzo dużo zdjęć aby wam je pokazać , no ale gdzieś zapodziałam kabel USB . Mam nadzieję że go znajdę i jutro będę wam mogła przesłać zdjęcia z tych ostatnich 3 dni :))
Na razie mogę wam pokazać zdjęcia medalu zrobionych telefonem ;)) , a oto one :



druga strona medalu :))
Myślę że to by było na tyle , jutro jak dam radę postaram się po przesyłać wam zdjęcia z Mazowsza , i przy okazji opowiem co się działo w piątek przed wyjazdem . :D 

5 komentarzy:

  1. Czekam na zdjecia :)
    Opowiedz wszystko, dokladnie wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję drugiego miejsca! :)

    http://fire-hove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;D

    super blog, może zaobserwujesz mój?, chętnie się odwdzięcze tym samym, daj znać w komentarzu u mnie ;)
    pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia!

    Obserwujemy? Zapraszam także do komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń