25 faktów o mnie i wyjazd na Mazowsze..

Witajciee! :))
Dzisiejszy post będzie trochę dłuższy , gdyż zrealizuje projekt pt; "25 faktów o mnie" . Także będzie to dłuższy post ze względu na to że wyjeżdżam i nie będzie mnie cały weeken-d . Razem z dziewczynami (nie ze wszystkimi , ale z większością ) wybieram się na zawody z Mazowszaa! :D . Wyjeżdżamy jutro a wracamy w Niedziele .Ogólnie zawody będą się odbywać w szkole w miejscowości Milanówek, gdzie też będziemy tam spać :P.
Dobra to zaczynamy projekt pt ; "25 faktów o mnie" :))


1.Nie lubię gdy ktoś mi coś karze , i mnie poprawia.Czyli nie przyjmuje krytyki.
2.Lubię bardzo słuchać muzyki.
3.Jak ktoś obraża moje koleżanki i nie tylko , od razu reaguje.
4.Lubię pić herbatę , ale tylko w zimne , ponure dni.
5.Uwielbiam czytać czyjeś blogi.
6.Kiedy mi się nudzi od razu dzwonię do koleżanki i się z nią spotykam.
7.Nie lubię bałaganu , zawsze muszę mieć porządek w pokoju.
8.Nie cierpię wykonywać prac domowych . (np; zmywania)
9.Muszę mieć dzień wcześniej przygotowane oraz uprasowane rzeczy do szkoły.
10.Nie lubię gdy ktoś się spóźnia , i muszę na niego czekać.
11.Zawsze muszę mieć odrobione do szkoły lekcje .
12.Lubie chodzić w rozpuszczonych włosach , jak zapewne każda dziewczyna.
13.Kochamm ciemną karnację .
14.Moim największym marzeniem jest zobaczenie się kiedyś (za 10 lat) z moją obecną klasą . 
15.Nigdy nie byłam perfekcyjna i nie jestem .
16.Uwielbiam jeść spaghetti . Mogę je jeść 24 na dobęęęę :P
17.Kocham perfumy.Łagodne zapachy.
18.Lubię bardzo małe , słodkie dzieci . Jednak nie lubię kiedy płaczą..
19.Myję włosy co 2 dni .
20.Kocham oglądać telewizję . 
21.Zawsze staram się być pomocną dla ludzi.
22.Kocham oglądać filmy przygodowe.
23.Nie cierpię oglądać horror-ów wieczorami , bo boje się potem spać o.e
24.Zawsze słucham muzyki idąc do szkoły . Najczęściej jest to Eska.
25.Ostatni najważniejszy punkt , który powinniście o mnie wiedzieć to że UWIELBIAM tanczyć , spiewać i się dobrze bawić. ;))

Myślę że to by było na tyle . Jak jutro zdążę to napiszę jeszcze notkę , a jak nie to do zobaczenia w poniedziałek! c;








7 komentarzy:

  1. OO no to miłych zawodów :)
    Poza tym też nie lubię wykonywać domowych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3- haha, pamietasz z tymi butami? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Do poniedziałku :d http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam spaghetti <3

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam
    http://today-is-a-great-day1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń