Nowy wygląd bloga + Łaniaa

Hei! :))
Jak już zauważyliście blog się zmienił.Poprzedni wygląd miał inne barwy niż obecny ;).Przy zmienianiu wyglądu bloga pomaga mi moja przyjaciółka Łaniaa o której wspominałam wcześniej .. Razem z Łanią po lekcjach miałyśmy pójść do parku i porobić sobie parę "słitaśnych" foteczek , ale że to nie wypaliło przyszłyśmy do mnie do domu ;).Było mega . Dużo śmiechu i zabawy . Te 3 godziny szybko minęły , no ale w dobrym towarzystwie czas szybko mija :).
Na początek "słitaśne " foteczki w szkole :P


No a teraz moje zdjęcia :))


Następny post będzie trochę dłuższy , a o czym będzie zobaczycie później.. :))

4 komentarze:

  1. Jaka piękna... nie mogę się doczekać następnego posta http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak słitki w szkole!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwacja za obserwacje? jesli sie zdecydujesz to zaobserwuj, a ja zrobie na pewno to samo :) zapraszam:
    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń