Wstać , przeżyć i iść spać ..

Hello! :)))
Dzień jak dzień . Wstaje rano , idę do szkoły , wracam , odrabiam lekcję i idę spać . Tak wygląda każdy dzień z życia 13-letniej dziewczynki o imieniu Wiktoria . Może powinna ona coś zmienić ? . Zawsze byłam wychowana żeby nic nie odkładać na później . Jednak jestem szaloną dziewczyną ,która się czasami tak jak każda dziewczyna w moim wieku buntuje rodzicom . Ostatnio zaglądałam na blogi , i jak widziałam opisywaliście w nich swoje kompleksy . Jak każdy , ja też je mam . Moim największym kompleksem jest grubość.Bardzo często dziewczyny w moim wieku które są chude jak patyk mówią że są grube.Nawet nie wicie jak mnie to wkurza.Próbuje w takich chwilach im powiedzieć co to znaczy prawdziwa grubość . Chciałabym wyglądać jak one . Ale też chciałabym podziękować moim koleżankom z klasy które mi pomagają odzyskać pewność siebie, wmawiają mi że nie jestem gruba , ale ja i tak wiem swoje.. Wielkimi krokami zbliża się koniec roku , i wątpię w to żebyśmy się  kiedyś jeszcze całą klasą zobaczyli ;c . Ale nigdy nie zapomnę tych wariatów z którymi chodziłam także do przedszkola (oczywiście nie ze wszystkimi , ale z większością) ;))).
A teraz żeby na koniec poprawić chudym osobom humor moje grube nogi :).


















Mam jeszcze małe pytanko.. , chcecie abym zrealizowała projekt 25 faktów o mnie ? . Piszcie w komentarzach ;)).

10 komentarzy:

  1. TY GŁUPIA JESTEŚ NIE GRUBA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jesteś gruba chyba żartujesz! :)
    Ładne tło.Chciałabym zobaczyć 25 faktów o Tobie :]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Grube? W którym miejscu? :)
    Zapraszam do mnie http://cover-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcemy,chcemy <3
    Nie jestes gruba ! ;)
    Geeeeenialny blog <3
    Obserwujemy? Ja juz.
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo . :)
      Na pewno zajrzę na twojego ;)

      Usuń
  5. wcale nie jestes gruba !! po prostu dojrzewasz co nie ? za pol roku mozesz wcale nie schudnac a wszytsko pojdzie w cycki albo w tylek i po prostu bedziesz taka szkapa !!!
    Pozdrawiam !!!
    Framlii.blogspot.com
    Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń