Dlaczego Rasiaa?

Hei znowu! c;
Piszę jeszcze raz notkę , gdyż nie mam co robić , a tego typu rzeczy zawsze mnie zadawalają i przy okazji zajmują wolny czas ;))) . Ten post będzie o mojej obecnej ksywce "Rasiaa" . Dlaczego akurat Rasiaa? W szkole miałam odgroma ksywek , które w ogóle mi się nie podobały . W czwartej klasie mówiono do mnie po nazwisku czyli "Stańczyk" , potem "Strąsia" , "Strąsiak","Rąsiak","Rąsia" a teraz jest "Rasiaa" . Gdy mówiono do mnie np ; "Strąsiak" , "Rąsiak" , "Rąsia" byłam bardzo zła . Ale obecna ksywa którą mam jest bardzo fajna , chociaż przyznam że na początku jej nie lubiłam .. Ale teraz ją UWIELBIAM jak mówi się do mnie Rasia , (a jest tak codziennie) cieszę się że mam taką ksywkę i tak mówią do mnie . ;)))
Moja przyjaciółka Ania o ksywce "Łania" :D zrobiła dla mnie bardzo fajny obrazek a oto on ;

Jak widzicie w prawym dolnym roku pod "Rasia Forever" małym druczkiem jest napisane "And Pasement"
Jest to Ani nazwa blogu - http://pasement.blogspot.com/ zachęcam do wchodzenia . Bardzo fajny :)))

Łapcie jeszcze naszą foteczkęę ;)

3 komentarze: